Uddannelsesperiode

Tidsrammen for uddannelsen er lagt til ca. 3 år. Der skal undervejs være plads til den personlige udvikling, vi har erfaring for, at der sker. Eleven bestemmer dog selv tidsrammen, med mindre han/hun har bundet sig til et fast forløb hos en bestemt instruktør / skole.

Priser
Prisen for hele uddannelsen vil ligge på omkring kr. 70.000,- Inkl. i denne cirka pris er ALLE udgifter: Anatomi, fysiologi og sygdomslære, og de andre kursusmoduler, samt superviseret øvegruppe, de 5 egen behandlinger, klinikvejledningen, rettelse af de skriftlige opgaver undervejs, eksamensvejledningen og den praktiske eksamen, undervisningsmateriale, bøger og diverse testsæt. Et weekendkursus (16 timer, begge dage fra 9.00-17.00) koster de fleste steder kr. 1200,- og et forlænget weekendkursus kr. 1500,-(20 timer, hvor man typisk tager fredag aften med, eller instruktøren aftaler et tidspunkt med holdet, hvor man placerer de sidste fire timer)

Fortryde/forhindret?
Skulle du efter din tilmelding fortryde eller blive forhindret, vil jeg gerne have omgående besked. Ved afmelding senere end 2 uger før kursets begyndelse, må du hæfte for det fulde forløb.I god tid før kurset vil du få tilsendt en deltagerliste og de sidste praktiske oplysninger

Depositum kan indbetales på giro 439 5417. Hvis du overfører beløbet på netbank, er registreringsnummeret 1551.

Overnatningsmuligheder udover diverse hoteller og Bed & Breakfast:

Vejle Vandrerhjem, Vardevej 485, 7100 Vejle, 7582 5188
Siesta: Værelser og lejligheder: www.siesta-vejle.dk