Nyhedsbrev Sommer 2019

Kære alle.

Nu står sommerferien for døren, og sædvanen tro er det igen tid til nyt fra Kinesiologiskolen i Vejle. Den største og vigtigste begivenhed her i år var for Jarle og jeg, at vi i slutningen af maj og begyndelsen af juni fik uddannet et superhold på seks til at undervise i den danske model i KA. Et kæmpe tillykke til jer alle. Det var en fornøjelse at have jer på kursus, og vi ser frem til at opleve jer som nye dygtige instruktørkolleger, der kan bidrage til, at KA kommer ud til endnu flere mennesker.

Se nyhed om de nye instruktørkollegaer

Vi har haft et spændende og travlt år med kurser i både KA og de videregående kurser. I Vejle har der igen været venteliste på KA holdene. Det er dejligt stadigvæk at opleve den store interesse for kurserne i Vejle.

Den nye kursusplan er lagt ud på hjemmesiden, så I kan se, hvad der venter jer i det kommende år. Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at det er vigtigt at være med på Stress I i august og AK i oktober, hvis I endnu ikke har været på disse kurser. Stress I er måske det mest almennyttige kursus at deltage i efter KA kurserne. Her lærer man om stresscyklussen, organreflekser, chakra, affirmationer og meget mere. Der er fundet en række følelser til både organreflekser og chakra, og man lærer at finde det rette følelsesprogram til den primære ubalance på et chakra eller en organrefleks, et arbejde, der kan hjælpe klienten rigtig meget til at få en bedre balance.

Kurset i Avanceret Kinesiologi er udviklet af de amerikanske kiropraktorer. En gruppe på 12 unge kiropraktorer arbejdede videre med grundlæggeren George Goodhearts arbejde inden for kinesiologien. I denne gruppe var blandt John F. Thie og Sheldon Deal. Dette kursus består af en række fantastiske teknikker inden for håndmodellens fire områder, som I kan læse nærmere om på kursusbeskrivelsen af AK på hjemmesiden.

Det er et område, som fortsat er i videreudvikling, og jeg har i de senere år været på flere opdateringskurser hos Sheldon Deal i USA. Jeg arbejder pt på at samle nogle af de vigtigste teknikker fra disse nyheder. Forudsætningen for at deltage i kurset med disse nyheder er, at man har været på kurset i AK inden.

Der er også kursus i fastlåste følelser og kosttest i september, to meget uundværlige kurser for gode resultater i klinikken. Begge disse kurser er udviklet af Wayne Topping, og specielt kurset i Fastlåste følelser er det kursus, som på blot på en enkelt dag har givet mig mulighed for at foretage meget dramatiske ændringer hos mine kursister og klienter i forhold til fobier, depression, ængstelse, angst, lavt selvværd m.m.

I kan finde beskrivelser af alle kurserne på hjemmesiden under Kurser. Under Nyheder finder I invitationen til KA Instruktørkurset i 2020, og her er der også en omtale af vores 6 nye KA instruktører.

Følg med på www.kinesiologiskole-vejle.dk

Og Husk det er vigtigt at melde sig til et kursus senest en måned før, det afholdes.

Ønsker jer en dejlig sommer.

Kærlig hilsen Edel