Nyhedsbrev fra Kinesiologiskolen i Vejle, august 2022

I får en opdatering om kommende kursusmuligheder på Kinesiologiskolen i Vejle sammen med nogle andre informationer, som måske kunne have jeres interesse. På min kursusplan kan I finde min henvisning til både Karsten Munks kurser og Frede Damgaards kurser i Christiansfeld. Her kan man også altid se, hvornår den næste øveaften er planlagt. Øveaftener er fra 18.30 - 21.30. Husk at melde jer til senest 2 dage før. Her i efteråret har I følgende muligheder for at tage kurser hos mig:

Fastlåste følelser, lørdag d. 8. oktober 9-17.  Kursuspris 1200kr., som inkluderer tre moduler superviseret træning. Manual på dansk 200 kr. Dette kursus er efter min mening totalt vigtigt for alle!

Kursus i test af kosttilskud: søndag d. 9. oktober kl. 9-17. Kursuspris 1200kr., som inkluderer tre moduler superviseret træning. Manual på dansk 200 kr. Forudsætning for at deltage er KA 1- 4 + Stress I eller lignende baggrund.

Kursus i Avanceret kinesiologi: Tre dage, 24 timer. Næste kursus 14.-16. oktober, fredag 16-22,  lørdag og søndag 9-18. Forudsætning for at deltage er KA I-IV/TFH 1-4. Pris: 2800 kr., som også dækker 5 timers superviseret træning efter kurset. Kursusmanualen koster 240 kr.

Vægtkontrol: Tidspunkt 3.-4 december 2022. Forudsætning for at deltage er KA 1- 4 + Stress I eller lignende baggrund. Kursuspris: 2000 kr. Manual: 200 kr. Fire moduler med superviseret træning er inkluderet i kursusprisen. Forudsætning for at deltage er KA 1- 4 + Stress I eller lignende baggrund.

I kan se en udførlig beskrivelse af alle kurserne på min hjemmeside. Alle fire kurser giver på forskellige måder nogle meget vigtige redskaber til jeres videre arbejde med kinesiologien.

Nyt om Frede Damgaard. Frede Damgaard underviser i Ernæringslære på WeCa. På kurset over 2 weekender får du en professionel indsigt i det sidst nye indenfor kost/ernæring/vitaminer og mineraler af en af de bedste indenfor dette felt. Frede Damgaard har udviklet flere foredrag, som nu kan tages online– I kan holde øje med Fredes Damgaard på Facebook, hvor foredragene bliver annonceret. Eller I kan gå direkte ind på Birgitte Nymann´s hjemmeside: https://www.birgittenymann.dk – hvor følgende foredrag på 2 timer bliver annonceret og afholdes på følgende datoer:

22. sept. Boost dit energiniveau – med antiinflammatorisk kost og mikronæring4. okt. Få færre smerter og sundere led – med antiinflammatorisk kost og mikronæring

25. okt.  Boost din sundhed - med antiinflammatorisk kost og mikronæring

3. nov. Lær om hjertekarsygdomme, kost og mikronæring

15. nov. Lær hvilke næringsstoffer du mangler og skal bruge flere af, når du vil tabe dig.

22. nov. Hvilke fedtsyrer gavner dig og hvilke skal du undgå – lær om fedtstoffer og sundhed

Edel Hovgaard, www.kinesiologiskole-vejle.dk  kinesiologiskolen@vindinggaard.dk

PS. Jeg vil meget gerne have en tilmelding på kurserne i oktober senest d. 8. september