Foredrag med Carla Hannaford

16. april kl. 19 i Vejle

Optimer indlæringen, helbredet og kreativiteten for resten af livet

Bevægelse, musik og hjerne-hjerte forbindelse skaber ifølge nyere forskning grundlaget for at opnå et optimalt liv.

Kom til et informativt og oplevelsesorienteret foredrag:

Lær på en let og simpel måde, hvordan du kan reducere stress, leve livet fuldt ud og maksimere din indlæring på alle niveauer.

Foredraget er for alle aldersgrupper, og alle vil få glæde af at deltage

Sted: Den store sal i Bygningen, Ved Anlæget 14B

Indgang gennem butikscentret Mary's, og du kan finde parkeringsmuligheder ved at gå ind på Bygningens hjemmeside, www.bygningen-vejle.dk

Entre: 200 kr.

Medlemmer af Danske Kinesiologer. 150 kr.

Der betales ved indgangen

Tilmelding er nødvendig til midtjylland@kinesiologi.dk  - Gerne i god tid inden foredraget af hensyn til stoleopstillingen

Info om Carla Hannaford:

Foredragsholderen er Dr. Carla Hannaford, som er professor i biologi, og hun har mere end 40 års undervisningserfaring. Har arbejdet i 20 år som professor i biologi og i 4 år inden for skolesystemet som rådgiver for børn med indlæringsvanskeligheder. Siden 1988 har hun haft et job som internationalt anerkendt konsulent inden for indlæring og har været kursusleder i 45 lande. Hun er nævnt i mere end 1.000 bøger og tidsskrifter i forhold til den videnskabelige baggrund for indlæring og Brain Gym®.  Hun blev valgt som gæsteprofessor i AHP—et sovjetisk projekt. Er blevet anerkendt som Who’s Who i American Education og har modtaget mange priser for det arbejde, hun har udført i hele verden.

Dr. Carla Hannaford er desuden en meget anerkendt forfatter til bestsellerme: SMART MOVES: Why Learning is not All in Your Head,  THE DOMINANCE FACTOR: How Knowing Your Dominant Ear, Eye, Brain, Hand & Foot Can Improve Your Learning, Awakening the Child Heart, Handbook for Global Parenting, og PLAYING IN THE UNIFIED FIELD, Raising and Becoming Conscious, Creative Human Beings.

Smart Moves er oversat til 13 sprog, og den er solgt i mere end 500. 000 eksemplarer.

Af ovennævnte bøger er The Dominance Factor oversat til dansk: Den dominante faktor. Carla Hannaford er forfatter og medinstruktør til DVDen Education in Motion og medvirker i DVDen : Emotions: Gateway to Learning

Du kan læse mere på hendes hjemmeside  www.carlahannaford.com

Carla har tidligere undervist på kinesiologiskolen i Vejle, senest i 2010 i forbindelse med vores 25 års jubilæum. Da var mit største ønske at fejre jubilæet ved at få Carla til komme til Vejle for at introducere sin bog om den dominante faktor, som Inge Lise Kahr efterfølgende oversatte og fik udgivet på ViaSystime.

Denne bog er stadigvæk lige relevant og giver en kæmpe forståelse for, hvordan man er indrettet, og hvordan man kan udnytte sin kapacitet optimalt.

Som på alle tidligere kurser og foredrag med internationale kinesiologi kapaciteter her i Vejle, vil jeg oversætte løbende på aftenens foredrag, så alle får det optimale udbytte af aftenen.

Håber på at se jer i Bygningen d. 16. april.

Edel Hovgaard
Kinesiologiskolen i Vejle og på vegne af bestyrelsen i Danske Kinesiologer for Midt- og Sydjylland

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk