Nyhedsbrev fra Kinesiologiskolen i Vejle, December 17

Sædvanen tro får I en december hilsen fra mig, så I kan følge med i, hvad der sker hos os.

Der er fuld gang i aktiviteterne. Jarle har afholdt kursus i Biokinesiologi, fik undervist 12 kursister i Stress II den sidste weekend i november, og han starter et nyt hold op i Esoterisk kinesiologi i det nye år.

Jeg har haft endnu et fantastisk KA hold her i efteråret, og det er dejligt at opleve, at der også denne gang var så stor interesse for sagen, at der var venteliste på KA I endnu engang.

Jarle og jeg arbejder ihærdigt på materiale til instruktørkurset i KA, og vi forventer at have det klar ved udgangen af januar. Derefter skal det godkendes af meritudvalget, hvilket er en forudsætning for, at vi kan gennemføre instruktørkurset, som vi har planlagt til 27.-29. april 2018 i Hvilsum nær Hobro. Det vil være dejligt, om vi kan få lov til at give vores erfaringer videre til nye instruktører, så vi kan få nogle flere kolleger på dette felt. Det er også nødvendigt, hvis kinesiologien fortsat skal vokse i DK!

Husk: Et af kravene for at kunne komme på kurset og blive instruktør i KA er, at man har taget KA I-IV hos to forskellige instruktører!

Der har været et forrygende efterår, hvor alle mine kurser kunne gennemføres. Kurset i Fastlåste følelser blev afviklet den første weekend i oktober. AK den første weekend i november og IK III med opdateret materiale den anden weekend i november. Den første weekend i december var det så tid til kurset i Vægtkontrol, som Wayne Topping har udviklet.

Husk der et kursus i test af kosttilskud d. 24. februar. Kurset er udviklet af Wayne Topping, og her lærer du meget præcise test af kosttilskud, så du kan finde ud af, hvilke kosttilskud, der er primære og kan optages af kroppen. Der er meget andet på programmet på dette kursus! Forudsætning for at deltage er KA I-IV og Stress I.

På min hjemmeside kan I under nyheder læse om:

Wayne Toppings nye spændende kurser i Vejle fra d. 25.-28.marts

Paul Dennison kursus i Damme i maj i år

Min rapport fra TFH konferencen i Kansas i USA her i juli

Om den kommende EduK konference i Damme, Nordtyskland i 21018 fra d. 12.-15 juli, som bliver efterfulgt at flere forskellige workshops. Her kunne det være af stor interesse at deltage i Paul Dennisons Reading Class kursus, som er planlagt til de to første dage efter konferencen.

Som I kan se, er der mange muligheder for at lære nyt inden for kinesiologien. Jeg har endnu et kursus på vej, som jeg har omtalt tidligere. Jeg er de sidste tre år blevet opdateret inden for AK og har længe brændt for at bringe det videre. Det er min næste plan, når vi er færdige med manualen til det nye instruktørkursus i KA!

Husk det er vigtigt, at I melder jer til et kursus senest en måned før, det skal afholdes!

Og følg med på www.kinesiologiskole-vejle.dk

Kærlig hilsen Edel

edel18@gmail.com

PS. Fremover vil jeg gå over til at bruge min Gmail mere og mere. Det er mest sikkert at bruge den!