Dette er en enestående chance for at for at få en basal viden om kost og ernæring samt en indsigt i, hvordan kosten kan påvirke vores helbred og overskud. Lær hvordan du via kosten og de rigtige kosttilskud kan forebygge stress og få mere overskud.

Kurset er relevant for alle, der gerne vil vide noget mere om kosten og dens betydning samt få en stor indsigt i vitaminer, mineraler og andre kosttilskud.

Underviseren er Frede Damgaard, DET Ernæringsterapeut, biopat og phytoterapeut. Frede har de sidste 40 år skrevet bøger, undervist og holdt foredrag herhjemme og i udlandet udover kostvejledning på egen klinik. Frede Damgaard har i flere år undervist i kost og ernæring på Kinesiologiskolen i Vejle, og kursisterne er hver gang blevet imponeret over, hvor stor hans viden er, og hvordan han også formår at formidle sin viden på en lettilgængelig måde. Som DET Ernæringsterapeut er Frede Damgaard altid opdateret på et internationalt topplan, så man som kursist får adgang til de nyeste tiltag inden for kost og ernæring fra alle verdenshjørner.

På kurset vil der blive undervist i vitaminer, mineraler, sammensætning af det optimale kostprogram, ernæringsterapi/udrensning i forhold til bl.a.: kredsløbsproblemer, allergier, barnløshed, syre-basebalancen og meget mere.

Undervisningsmateriale: Frede Damgaards kompendium, som kom i en helt ny form for 2 år siden og som konstant bliver opdateret med den nyeste viden inden for området.. Kompendiet kan kun købes i forbindelse med kurset.

Alle kan deltage i dette kursusforløb, og det tæller med i de obligatoriske timer i uddannelsesfoløbet.

Tidspunkt: 9.-10. april og 28.-29. maj, alle dage fra 9-17.

Pris: 1.600 kr. pr. weekend + 750 kr. for kursuskompendiet, trykt i farver. Et meget flot undervisningsmateriale og et uundværligt opslagsværk efter kurserne. Kompendiet dækker begge weekender.

Disse 2 weekender er en forudsætning for at deltage i overbygningen i kost og ernæring, som er planlagt til weekenderne 20-.21. august og 10.-11. september. Nærmere beskrivelse af overbygningen følger på de to første kurser.

Tilmelding til Edel Hovgaard på kinesiologiskolen@vindinggard.dk

Absolut sidste frist for tilmelding er den 15. marts.