Energy Kinesiology Kinergetics

PHILIP RAFFERTY  kommer til Danmark igen i 2016 og underviser i

BNT: 30.april 2016 i København (arr. Birgit Nielsen)

RESET 1 og RESET 2: 1.maj 2016 i København (arr. Birgit Nielsen)

KINERGETICS 1-2: d. 5.-8.maj 2016 i Urlev v. Hedensted (arr. Birgit Nielsen)

KINERGETICS 3-4: d.13.-16.maj 2016 i Urlev v. Hedensted (arr. Birgit Nielsen)

KINERGETICS 5-6-7: d.25.-30.juni 2016 i Vejle (arr. Edel Hovgaard)

RESET 1 og RESET 2: 2.juli i Vejle (arr. Birgit Nielsen)

RESET instruktørkursus: 3.juli i Vejle (arr. Birgit Nielsen)

Det er fjerde gang, at vi får denne chance i Danmark. KINERGETICS-kurserne er lige relevante for  dem, der er i starten af deres forløb, så længe man har KA 1-4, og også for de meget erfarne kinesiologer, fordi vi med Philips tilgang får nogle geniale genveje til at anvende teknikkerne samtidig med, at hans metoder giver meget store resultater.  Mere end 60 kursister har allerede fået del i denne viden, så det taler næsten for sig selv. Det er virkelig et must-have-kursus, som let kan integreres i det, du allerede kan.

BNT og RESET kræver ingen forhåndsviden, så her kan alle deltage. Del gerne dette opslag, for at så mange som muligt får chancen for at deltage i et eller flere af Philip Raffertys kurser i 2016.

Du har mulighed for at tage KA 1-4 (Kropsafbalancering 1-4) på Kinesiologiskolen i Vejle eller på Kinesiologi-Akademiet i Aarhus, Ringe eller København. Kontakt os for flere oplysninger om KA eller KINERGETICS.

Kinesiologiskolen i Vejle, Edel Hovgaard, tlf. 7583 2638  kinesiologiskolen@vindinggaard.dk

Kinesiologi-Akademiet, Birgit Nielsen. Tlf. 6262 3062  birgit@kinese.dk

VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG